Kotiinpaluun aika


 


Heippa, 


    Nyt on tullut mun harjoittelu loppuunsa ja on aika valmistautua kotiinlähtöön. Nämä ovat olleet ehkä elämäni parhaimmat 8 viikkoa täällä Rukalla, mutta on myös kiva päästä jo kotiin ystävien ja perheen luokse. 


    Takana on nyt huikeat 8 viikkoa harjoittelua täällä Lumen koordinaateilla. Työharjoittelusta ja täällä olosta ylipäätään on jäänyt todella hyvä fiilis. Henkilökunta, jonka kanssa olen työskennellyt ovat kaikki olleet todella huikeita ihmisiä ja heidän kanssaan työskentelystä on vain nauttinut. Lisäksi harjoittelupaikkani on ylipäätään ollut todella mahtava, pidin paikan visuaalisuudesta, sekä toimintatavoista erityisen paljon. 


    Olen harjoittelun aikana oppinut paljon uutta laskettelusuksien ja lumilautojen malleista, sekä niiden erilaisista ominaisuuksista. Olen harjoittelun aikana päässyt tutustumaan Rukan moniin aktiviteetteihin, sekä palveluihin ja näin ollen pystynyt kertomaan asiakkaille päivä päivältä tarkempaa tietoa kaikesta. Olen harjoittelun aikana päässyt tutustumaan lumilautailuun paljon enemmän, kuin ikinä aiemmin, sillä olen aiemmin laskenut vain suksilla ja perehtynyt vain niihin. 


    Nyt kun harjoittelu on ohi ja palaan kotiin, jatkuu kevääni todennäköisesti toisella työssäoppimisjaksolla, mutta siitä kerronkin sitten toiste lisää. 



Kommentit

Suositut tekstit