Kuulumisiani Rukalta




Heippa,

    Kohta jo kolmas viikko Rukalla alkaa olla takana. Olen nauttinut täällä olemisesta hyvin paljon ja näiden viikkojen aikana on päässyt jo ottamaan kaiken ilon irti täällä olemisesta.

    Tässä viikon aikana töissä on ollut huomattavasti rauhallisempaa johtuen ihmisten arkeen paluusta. Lisäksi luulen, että pakkasella on ollut vaikutuksensa asiaan, sillä viime viikko oli järkyttävän kylmä. Olen työkavereideni puheista ymmärtänyt että yleensä näinä aikoina riittäisi brittimatkailijoita, mutta valitettavasti koronan takia näin ei ole tänä vuonna. 

    Näin viikonloppua kohden on lämpötila muuttunut suotuisammiksi ja laskijoitakin on uskaltautunut paikalle jo useampikin. Vuokraamossa asiakkaat joutuivat taas jo ihan jonottamaan vuoroaan. 

    Töissä olen tämän rauhallisen viikon aikana yhdessä työkaverini kanssa järjestänyt sukset suunnitelman mukaisesti vuosimallien, pituuden ja mallin mukaan. Tämän teimme helpottaaksemme vuokraamotyötä. Näiden viikkojen aikana olen päässyt tekemään monipuolisesti kaikkea. Olen vuokraamopuolella tehnyt nettivuokria ja koonnut walk-in asiakkaiden vuokrauksia. Lisäksi olen monopuolella antamassa asiakkaille heille sopivia monoja ja kypäriä, sekä vastaamassa heidän kysymyksiinsä. Olen myös päässyt seuraamaan lipunmyyntiä tarkemmin ja perehtymään kyseisen järjestelmän toimintaan tarkkailemalla. 

    Olen myös kaiken tämän työn ohella vapaa-ajallani päässyt tutustumaan edelleen paremmin "kämppisteni" kanssa. Luultavasti viikkoni kohokohta oli se, kun pääsin viettämään illan tuttujeni kanssa. Ja päässyt nauttimaan ihanista sumuisista aamuista, esimerkkinä kuva tältä aamulta.

     Ja tietysti pakko kertoa että viime viikkoiseen pahaan vääryyteen on saatu muutos, olen vihdoin päässyt rinteeseen laskettelemaan kovista pakkasista huolimatta.

   

Kommentit

Suositut tekstit